понедельник, 23 марта 2015 г.

Модуль 7

Сьогодні половина  нашого тренінга, на якому ми з’ясовували як можна ефективно використовувати інформаційно-комунікаційні технології для підтримки та оцінювання процесу навчання?

    Стало зрозумілим на практиці, що проектна робота враховує інтереси учнів і їх індивідуальні потреби. Крім того, ми вибирали і виконували приклади учнівських робіт, перевіряли, як їх створення допоможе пояснити учням наші очікування від їх проектів і покращити навчання. Сьогодні стало зрозуміло, , що використання ІКТ дозволяє учням розвивати  більшість навичок 21 сторіччя і критичне мислення, ефективно підтримуючи таким чином процес навчання, а методи і інструменти оцінювання, які створюються за допомогою ІКТ, підтримують і удосконалюють цей процес.

Комментариев нет:

Отправить комментарий