Сьогодні
половина нашого тренінга, на якому ми
з’ясовували як можна ефективно використовувати інформаційно-комунікаційні
технології для підтримки та оцінювання процесу навчання?
Стало зрозумілим на практиці, що проектна
робота враховує інтереси учнів і їх індивідуальні потреби. Крім того, ми
вибирали і виконували приклади учнівських робіт, перевіряли, як їх створення
допоможе пояснити учням наші очікування від їх проектів і покращити навчання.
Сьогодні стало зрозуміло, , що використання ІКТ дозволяє учням розвивати більшість навичок 21 сторіччя і критичне
мислення, ефективно підтримуючи таким чином процес навчання, а методи і
інструменти оцінювання, які створюються за допомогою ІКТ, підтримують і
удосконалюють цей процес.

Комментариев нет:
Отправить комментарий